¨Ten projekt został sfinansowany przy wsparciu Komisji Europejskiej.
Niniejsza publikacja jest wyłączną odpowiedzialnością jej autora. Komisja nie ponosi odpowiedzialności za wykorzystanie informacji opublikowanych tutaj¨

WYNIKI

WYNIKI WYMIAROWE:


• Opracowanie dokumentacji wyjaśniającej dla rodziców i uczniów, zawierającej normy i porady dotyczące bezpieczeństwa w korzystaniu z ICT.

• Stworzenie pliku zawierającego zasoby cyfrowe do pracy nad różnymi tematami nauczonymi w czasie trwania projektu.

• Stworzenie pliku zawierającego odpowiednie zasoby dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

• Stworzenie pliku zawierającego „Myślenie obliczeniowe” dostosowanego do przedszkolaków i uczniów szkół podstawowych.

• Stworzenie portalu zasobów, informacji i wymiany mającego na celu ułatwienie nauczania i uczenia się nauczycieli, rodziców i uczniów.

• Utworzenie i zarządzanie spółdzielnią szkolną przez najstarszych uczniów każdej szkoły.

• Stworzenie pliku objaśniającego projekt „Firma w mojej szkole” wyjaśniającego narzędzia cyfrowe wykorzystywane do tworzenia logo firmy, statutu, poczty elektronicznej, reklamy, księgowości,…

• Realizacja „Festiwalu filmów krótkometrażowych” - Realizacja pliku objaśniającego projekt „Festiwal filmów krótkometrażowych” wraz z objaśnieniem wykorzystanych zasobów cyfrowych.

• Stworzenie pliku zawierającego zasoby ułatwiające dostęp do komunikacji i informacji dla nauczycieli, rodziców i uczniów.

• Stworzenie logo i strony internetowej projektu.

• Stworzenie bloga w każdej szkole.

• Stworzenie strony na Facebooku.

• Umieszczenie projektu online na platformie eTwinning.

• Stworzenie projektu eTwinning tworzonego równolegle z projektem Erasmus+: „Cyfrowe kompetencje i rozwój zrównoważonego rozwoju”.


WYNIKI NIEMATERIALNE:

• Nabycie postawy krytycznej, która pozwala uczniom docenić informacje krążące w sieciach i które umożliwia im prawidłowe korzystanie z technologii informacyjno-komunikacyjnych.

• Zmiana metodologiczna - Zwiększona motywacja i wyniki w nauce studentów.

• Zwiększenie i poprawa wiedzy nabytej na temat kompetencji cyfrowych wszystkich aktorów projektu (nauczycieli, uczniów i rodziców).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz